Benieuwd hoe wij het bouwen van een website aanpakken? Wij hebben een uitgebreide tijdlijn voor je samengesteld, waardoor je precies kan zien welke stappen wij ondernemen voordat we bij het eindresultaat zijn. Na het opleveren van de website, blijven we deze optimaliseren.
Een online strategie helpt bij het maken van de juiste keuzes en het stellen van prioriteiten. Wij werken aan een online strategie die aansluit bij jouw wensen en die van de doelgroep. Alleen dan maak je impact.
Wie ben je als organisatie en tegen welke problemen loop je aan om je doelen te bereiken? Dat zijn belangrijke vragen die aan het begin van het traject gesteld moeten worden.
Persona's geven jou richting en houvast om klantgericht te communiceren. Om waardevolle persona's te creëren, heb je de juiste informatie nodig. Deze informatie verzamelen we in onze interactieve brainstormsessie.
De Buyer Journey omvat alle fases die de doelgroep doorloopt voordat zij overgaan tot een lead. Door de fases in kaart te brengen, krijg je inzicht over welke content belangrijk is voor het boeien en binden van de doelgroep.
Na de uitgebreide analyse hebben we de gewenste oplossing voor ogen. Tijdens de voorbereiding kijken we wat we nodig hebben om dit te kunnen bouwen en stellen we samen de einddoelen vast.
We moeten bepalen hoe we de website gaan inrichten, zo kijken we onder andere naar de functionaliteiten die de website moet beschikken en of we hiervoor data van andere systemen nodig hebben.
Doormiddel van scoping vormen we de basis van het planningsproces en definiëren we de einddoelen van het project.
Een eerste indruk maak je maar één keer. Samen zorgen we ervoor dat het een goede is. Het ontwerp voor je digitale oplossing moet bij je doelgroep passen, aansluiten bij jouw product of dienst en bijdragen aan de online strategie.
In wireframes visualiseren we hoe de content, sitestructuur en navigatiestructuur moet worden ingericht, zodat bezoekers eenvoudig door de website kunnen navigeren en overgaan tot conversie.
Elke organisatie heeft een eigen verhaal. Wij vertalen het verhaal van jouw organisatie in een innovatief webdesign met oog op de beleving en de gestelde doelen.
Het ontwerp is af én door jullie goedgekeurd, nu kan het ontwikkelen beginnen. Dit doen we altijd volgens de Agile Scrum Methode, in teams werken we naar het gewenste resultaat.
Maatwerk websites bouwen we in het Umbraco CMS. Dit is het meest gebruikte CMS op Microsoft-technologie en extreem gebruiksvriendelijk.
Tijdens het ontwikkelen moet de website voorzien worden van content. Wij kunnen de content van de huidige website overzetten of jullie kunnen zelf (nieuwe) content invoeren.
De website is live, trek de champagne maar open! Na het opleveren is de website live en klaar voor gebruik.
De oplevering van je nieuwe digitale oplossing is een belangrijke mijlpaal, maar dit betekent niet dat onze taak er nu op zit. Technologie en gebruikers staan nooit stil. Wij blijven daarom ondersteunen bij het verbeteren en uitbreiden van je digitale oplossing, zodat er meer conversie wordt behaald.
We zorgen ervoor dat je website altijd goed bereikbaar is en goed onderhouden blijft. Dit doen we door regelmatig updates uit te voeren. Via onze support staan we altijd klaar voor ondersteuning en vragen.
Om juiste beslissingen te kunnen nemen, is het hebben van data ontzettend belangrijk. Door het gebruikersgedrag te meten en analyseren, kunnen we je website nog beter laten aansluiten op de behoefte van eindgebruikers.
Het inzetten in marketing is onmisbaar voor het behalen van je online doelstellingen. Wij ondersteunen bij zoekmachine optimalisatie, het aanbieden van relevante content en conversie optimalisatie.