Er is een mogelijkheid om de CRM-oplossing te koppelen aan andere platformen om zo alle data op één plek te hebben. Alle informatie wordt overzichtelijk opgeslagen in het CRM-systeem en zo krijg je een totaalbeeld van zowel personen als bedrijven. Op deze manier krijg je een beter inzicht in hoe relaties zich ontwikkelen.
CRM biedt een bedrijf verschillende mogelijkheden om de relatie met de klanten, servicegebruikers, collega’s, leveranciers en partners te ondersteunen en te versterken. Zo is een relatie van cruciaal belang om klanten te werven en aan je te binden (voornaamste doelen van CRM). Het CRM-systeem is zo ontworpen dat alles op één centrale plek staat en waarbij je het dashboard naar je wens kunt inrichten. Op het dashboard staat bijvoorbeeld de status van de bestellingen, geschiedenis van de klant van jouw bedrijf en eventuele openstaande klantenservicekwestie.
Met een CRM-oplossing wordt het complete beeld van de klant in kaart gebracht. Door optimale analyses kan de beste aanbieding, juiste timing en het optimale kanaal geïdentificeerd worden voor de klant.
Door de automatisering van processen wordt de transparantie van de pijplijn en verkoop meer.
Door de automatiseringen zullen verkoop-, marketing- en serviceteams met minder spanningen presteren. Deel eenvoudig informatie met andere afdelingen/teams, interne en externe stakeholders dankzij een gezamenlijke CRM.
Oorspronkelijk was CRM vooral geschikt voor sales- en marketingtool, maar inmiddels kunnen ook andere bedrijfsonderdelen hier zijn voordelen uithalen. Denk hierbij aan de klantenservice, HR (human resource), partnerbeheer en toeleveringsketen.
Salesteams:
De salesteams hebben meer inzicht in hun salespijplijn. De salesmanagers kunnen informatie inzien over specifieke teamleden. Bijvoorbeeld of zij hun targets halen of hoe teams de producten en campagnes presenteren. De verkopers zijn minder tijd kwijt aan het administratieve gedeelte en hebben een beter inzicht in hun klanten. Zo kunnen ze zich meer focussen op de salestaken.
Marketingteams:
Met CRM is het makkelijker voor marketingteams om een gerichter prognose te maken bij een (potentiële) klant. De Customer Journey kan makkelijk worden uitgezet waardoor ze een beter zicht hebben op de salespijplijn of het toekomstig werk wat uitgevoerd moet worden. Ook kunnen zij specifieke openbare informatie verzamelen over wat klanten doen op social media, zoals hun likes en dislikes, wat ze van bedrijven of merken vinden etc.
Klantenserviceteams:
Deze teams kunnen contactmomenten via alle kanalen volgen. Een klant kan zijn probleem melden via social media, maar dan overstappen op e-mail, chat of telefoon om hun probleem niet in een openbaar kanaal verder te uiten. Als er geen platform is waar alle interacties met klanten worden vastgelegd wordt er al snel iets over het hoofd gezien.
HR-teams:
Met de CRM-oplossing kan het wervingsproces worden versneld en de prestaties van de medewerkers worden gevolgd. Ook het inwerkproces kan worden versneld, het beheer van kandidaten kan worden geautomatiseerd, personeelsbehoeften kunnen worden geanalyseerd, etc. Voor het bestaande personeel kan CRM helpen om doelen inzichtelijk te houden.
Teams die zich bezighouden met inkoop, leveranciers en partners:
Afspraken kunnen gevolgd worden, verzoeken van personen documenteren, notities toevoegen die belangrijk zijn en kunnen er vervolgafspraken worden gepland.
Een CRM-systeem verzamelt en ordent dus de gegevens over klantinteracties. Ook geeft het systeem inzicht in bepaalde gegevens en vergemakkelijkt het proces van analyseren.
Vind je persoonlijk contact belangrijk? Wij ook! Samenwerken is een cruciaal onderdeel voor een langdurige partnership. Door elkaar beter te leren kennen, kunnen we samen naar een oplossing bouwen die echt toegevoegde waarde heeft voor jouw business.
Door betrokken te zijn bij jouw organisatie en eerst de behoefte achter je vraag te begrijpen, kunnen wij kritisch meedenken in oplossingen waarmee we samen succes kunnen behalen. Wij komen zelf met initiatieven als wij het gevoel hebben dat onze klanten hier baat bij hebben.
Jouw organisatie is uniek. Daarom bouwen wij altijd maatwerk digitale oplossingen. Geen standaardpakketten met beperkingen, maar een oplossing volledig afgestemd op jouw wensen, behoeften, eisen en verwachtingen.
Flexius biedt haar klanten een telefoonservice. Klanten van Flexius krijgen een receptionist op afstand die telefoontjes namens het bedrijf opneemt. Deze telefoontjes worden door Flexius geregistreerd en aan het einde van de dag wordt er een e-mail naar de klant verzonden met daarin alle opgenomen berichten. Er werd gebruik gemaakt van een zwaar verouderde Access database voor de registratie van de berichten. Afgeleid van het oude programma hebben wij in samenwerking met Flexius een CRM oplossing en notificatiesysteem gerealiseerd.
“True People is voor ons een proactieve partner die ons goed adviseert. Ze weten wat wij nodig hebben, voordat wij dat zelf weten. Ze hebben goede controle over het project met betrekking tot doorlooptijd en budget, leveren snelle support en staan altijd voor ons klaar!”
“True People maakt zijn naam helemaal waar: je hebt te maken met echte mensen, die oprecht geïnteresseerd zijn in jouw organisatie en de doelen die je wilt bereiken. Ze denken actief mee, gaan voor duurzame digitale oplossingen en zetten vaak een stap extra. Wij zijn heel blij met de samenwerking met True People!”
“True People is echt thuis in digitale oplossingen en denkt mee in mogelijkheden die we zelf niet bedenken. In de samenwerking wordt mijn probleem ook het probleem van True People. Samen lossen we het op!”
“True People is voor mij echt een toegankelijke sparringpartner. Hun professionaliteit uit zich op technisch, persoonlijk en creatief niveau. De lijnen zijn kort en de output is top!”
Ja, wij bieden hosting aan in de cloud. Eventueel kun je natuurlijk ook voor een eigen (off-)cloud optie kiezen.
We maken in onze software gebruik van bewezen technieken en zorgen dat updates (security patches) zo snel mogelijk uitgevoerd worden. Wij zorgen ervoor dat alle gegevens veilig in de cloud worden opgeslagen. De door ons gebruikte cloud omgeving is ISO 27001, ISO 9001, PCI-DSS, NEN 7510, en ISAE 3402 Type I gecertificeerd.
Elke aanpassing die wij maken wordt voorzien van meta-informatie en veilig gesteld in onze source control software.
Ja, wij werken standaard met Ontwikkel, Test, Acceptatie en een Productieomgeving. Deze omgevingen worden automatisch bijgewerkt met de laatste versie.
Ja, elk systeem met een koppelmogelijkheid (API) kan worden gebruikt. We hebben ervaring met veel bekende HR, CRM en ERP systemen.
Bij True People streven we naar een langdurige samenwerking, waarbij we samen succes behalen. Wij nemen altijd jullie wensen en behoeften mee, maar doen altijd nog een stapje extra. Met onze ruime ervaring in het bouwen van websites en webapplicatie, kunnen we je helpen aan een oplossing waarmee je organisatie écht van gaat groeien. Je hebt te maken met echte mensen, waarmee je veel persoonlijk contact zal hebben.
Ja zeker! Een mijn-omgeving is ook een webapplicatie. Heb je al een bestaande website? Dan kunnen wij de mijn-omgeving koppelen aan je website. Als je een nieuwe website én mijn-omgeving wilt, kunnen wij dat beide voor je doen! Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
In principe kunnen wij alles bouwen, ook webshops. Wij richten ons echter wel op complexe websites en webapplicaties. Als jullie een webshop willen waarbij een bestaand e-commerce platform niet werkt, dan kunnen wij je helpen met een volledig op maat gemaakte webshop.