+31 (0)33 247 1227

Zoeken

1. Is er een persoonlijke klik?

Het is belangrijk dat het internetbureau je een goed gevoel geeft. Het heeft geen zin om het beste internetbureau te kiezen als er geen klik is. Je moet namelijk goed kunnen samenwerken. Bij het bezoeken van de website moet je al een positief gevoel krijgen. Daarnaast is het belangrijk dat je het internetbureau een aantal keer hebt gesproken/ontmoet voordat je een samenwerking aangaat.

2. Stel selectiecriteria op

Welke punten zijn doorslaggevend in je keuze? Schrijf deze op. Door vooraf de belangrijkste selectiecriteria te bepalen, kan je makkelijker afwegingen maken. Denk bij selectiecriteria aan bijvoorbeeld prijs, locatie, omvang en manier van werken.

3. Bekijk de projecten van het internetbureau

Door projecten van andere klanten te bekijken, krijg je een beter beeld van wat het internetbureau allemaal kan en waar ze veel ervaring mee hebben. Heeft het internetbureau ervaring met een vergelijkbare project? Dit geeft vertrouwen dat ze iets vergelijkbaars voor jouw organisatie kunnen realiseren. Krijg je een positieve indruk van de projecten? Lees ook testimonials/reviews van huidige klanten, op deze manier kom je erachter wat zij van de samenwerking met het internetbureau vinden.

4. Verdiep je in het CMS

Een content management systeem (CMS) is een systeem waarbij je op een makkelijke manier de content op een website kan beheren, zonder dat daar technische kennis voor nodig is. De keuze van het CMS heeft invloed op het design, functionaliteit, uitstraling en veiligheid van je website. Elk internetbureau gebruikt een ander CMS, zoals Umbraco, Wordpress, Joomla of Drupal. Verdiep je in welk CMS het internetbureau gebruikt.

Tip: Vraag waarom ze voor een bepaald CMS hebben gekozen, hier hebben ze namelijk vaak met een reden voor gekozen.

5. Maatwerk of template?

Neem je een bestaande template als basis voor je website of ga je voor een maatwerk oplossing? Een template is een bestaand sjabloon waarin een groot gedeelte van het design en functionaliteit al vast staat. Bij een maatwerk website heb je geen beperkingen in ontwerpkeuzes en functionaliteiten. Wat de beste keuze voor jou is, ligt aan het doel van je website. Het is belangrijk om vooraf te bepalen waarvoor je kiest. Als je voor maatwerk kiest, moet je een internetbureau selecteren die maatwerk oplossingen maakt. De rest kan je dan al wegstrepen!

6. Kijk naar hun eigen website

Bij een internetbureau moet hun eigen website ook technisch goed in elkaar zitten. Check de website op snelheid, gebruiksvriendelijkheid, usability en SEO. Daarnaast moet de website moet je een positieve indruk geven en professioneel overkomen.

Het geschikte internetbureau kiezen

Is een lastige keuze. Maar wanneer je weet welke zaken jij belangrijk vindt voor een goede samenwerking, is het maken van de keuze eenvoudiger. Vergelijk verschillende internetbureaus op dezelfde selectiecriteria zodat je weet hoe hoog ze scoren. Uiteindelijk wil je samenwerken met een internetbureau die een passende dienstverlening biedt en waarmee je een persoonlijke klik hebt. Dit is essentieel voor een goede en langdurige samenwerking.

Benieuwd wat voor internetbureau wij zijn? Lees het hier!

Kennisbank

True People Kennisbank

Ken je een begrip niet? Wij leggen het je uit!

CMS systeem

CMS systeem

Wat is een CMS systeem?

CMS is een afkorting voor Content Management System. Bijna elke website heeft een CMS systeem, hiermee kan je je website makkelijk en snel voorzien van content, zonder dat je de kennis nodig hebt van een programmeertaal. Zo kan je afbeeldingen toevoegen en veranderen, maar ook een blogbericht toevoegen aan je website.

Voorbeelden van een CMS systeem

Je hebt vast wel eens van één van deze 4 populaire CMS systemen gehoord: Umbraco, Joomla, Wordpress en Drupal. Elk CMS systeem heeft weer zijn eigen voordelen. Wij bouwen zelf websites in Umbraco. Met Umbraco is maatwerk mogelijk, waardoor je wel een extern bedrijf nodig hebt die de programmeertaal kan. Na het vormgeven van de website is het mogelijk om zelf content in te voeren in het CMS systeem.

Umbraco

Umbraco

Wat is Umbraco?

Umbraco is een CMS systeem, waarop je een website kan bouwen en beheren. Het voordeel van Umbraco, is dat er onbeperkt veel maatwerk mogelijkheden zijn. Een Umbraco website laat je maken door een webbouwer/internetbureau. Wanneer de website eenmaal staat, kan iedereen zonder technische kennis de content op de website beheren. Het CMS systeem is gebruiksvriendelijk ingericht en snel te leren gebruiken.

De voordelen van Umbraco CMS:

  • Veel maatwerk mogelijkheden
  • Erg gebruiksvriendelijk
  • Open source
  • Erg veilig

Wil jij een maatwerk Umbraco website laten bouwen? Wij zijn gecertificeerd Umbraco partner en bouwen uitsluitend in Umbraco. Bespreek met ons de mogelijkheden!

Maatwerk

Maatwerk

Wat is maatwerk?

Wij bouwen maatwerk websites en webapplicaties. Dat betekent dat het van ontwerp tot uitwerking helemaal aan je wensen en behoeften voldoet. Met standaard websites kies je vaak voor een template, waardoor je beperkt bent in de mogelijkheden. Met een maatwerk website wordt het speciaal voor jou gebouwd, dus is er veel meer mogelijk.

Benieuwd naar de mogelijkheden van een maatwerk website of een maatwerk webapplicatie? Neem contact met ons op en kom gezellig een kopje koffie of een lekker koud biertje drinken!

SEO

SEO

Wat is SEO?

SEO staat voor Search Engine Optimization, zoekmachineoptimalisatie in het Nederlands. SEO draait om het organisch vindbaar maken van je website in zoekmachines als Google. Google toont niet willekeurig een paar websites die bovenaan in de zoekresultaten komen te staan. Hier hangen veel factoren aan vast. Dit noemen we rankingsfactoren.

Waarom is SEO belangrijk?

SEO zorgt voor gratis organisch verkeer naar je website. SEO kan je zien als een reclamebord die voor je winkel staat in de winkelstraat. Het verleidt je bezoekers om binnen komen in de winkel. Hoe beter je SEO, hoe groter en opvallender je reclamebord. Meer mensen zullen hierdoor je winkel in gaan. In onze blog 'Waarom is SEO zo belangrijk' lees je hier nog meer over.

Hoger in Google met SEO

Wil je meer weten over hoe je hoger in de zoekresultaten komt te staan? In onze gratis SEO checklist staan veel tips om bovenaan in de Google te komen staan. Of download onze uitgebreide SEO handleiding.

Blogs Dit vind je wellicht ook interessant

Bekijk alle blogs

In 11 stappen een website briefing schrijven (+ checklist)

Een goede website briefing is cruciaal voor het creëren van een succesvolle website die voldoet aan je doelstellingen, aantrekkelijk is voor je doelgroep en een positieve gebruikerservaring biedt. Lees hier hoe je een complete website briefing schrijft en download onze checklist als hulpmiddel (+ tips).

Lees meer

CMS vergelijken; welk CMS past het beste bij jou?

De keuze voor een content management systeem (CMS) is niet een eenvoudig. Het heeft namelijk invloed op het design, functionaliteit, uitstraling en veiligheid van je website. Als je eenmaal een keuze hebt gemaakt, is overstappen niet eenvoudig. Ben jij benieuwd welk CMS het beste bij jou past? Wij vergelijken de vier populaire CMS'en met elkaar.

Lees meer

In 7 stappen naar een effectieve online strategie

Wie is je doelgroep, wie zijn je concurrenten, wat zijn je doelstellingen en welke kanalen wil je inzetten om deze doelstellingen te behalen? Dit zijn de vragen die je jezelf moet stellen als het gaat om een online strategie. Een strategie zorgt ervoor dat er een plan is hoe er omgegaan moet worden met het digitale publiek en welke middelen en platformen nodig zijn om deze activiteiten te ondersteunen. Met deze 7 stappen zorg jij voor een effectieve online strategie!

Lees meer

7 signalen dat het tijd wordt voor een nieuwe website

Jouw website is tegenwoordig het visitekaartje van je bedrijf. De website is niet alleen een informatiebron, maar het dient ook voor een afspiegeling van wie je als bedrijf bent en wat je wil uitstralen. Je wil dat je als bedrijf geloofwaardig over komt, je wil nieuwe mensen bereiken en je wil omzet maken. Weet je niet zeker of dit wel lukt met je huidige website? Wij geven je 7 signalen dat het tijd wordt voor een nieuwe website.

Lees meer
Bekijk alle blogs

Creëer digitale impact met onze maatwerk oplossingen.

Neem contact op